Hieronder vindt u antwoord op veel gestelde vragen over het afrekenen van uw bestelling en verzending van uw pakket.
Veel gestelde vragen over verzending & betaling
Hoe worden mijn producten verzonden?
Uw producten worden verpakt in een stevige kartonnen doos die speciaal is gemaakt voor verzending van zwaardere producten en tegen een stootje kan. Wij doen er alles aan om uw bestelling in goede orde bij u te laten bezorgen!
Kan ik uitverkochte artikelen alvast bestellen?
Het is mogelijk om een pre-order te plaatsen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@hydraulicpumps.nl of bel ons op +31(0)167-524565.
Wat is de levertijd?
Als u uw bestelling voor 15.00 uur afrondt, wordt deze de volgende werkdag geleverd. Door drukte bij de bezorgdiensten kan het voorkomen dat het afleveren van uw bestelling vertraging oploopt.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een e-mail ter bevestiging. U kunt uw pakketje volgen via een track en trace code.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Het afleveradres en factuuradres kunnen verschillend van elkaar zijn. U kunt dit eenvoudig aangeven tijdens het bestellen.
Is uw bestelling niet in orde of compleet?
Heeft u één of meerdere artikelen besteld, maar niet ontvangen? Neem via info@hydraulicpumps.nl of +31(0)167-524565 contact met ons op. Wij kijken het graag even voor u na.
Heeft u een beschadigd pakket ontvangen?
Dat is erg vervelend! Wij hopen dat de artikelen in het pakket nog intact en werkend zijn. Als dat niet het geval is kunt u via info@hydraulicpumps.nl of +31(0)167-524565 contact met ons opnemen.